Ben Onu Çok Sevdim 17 ocak 2014 izle ATV 17.01.2014

Ben Onu Çok Sevdim dizisi izle, 17 ocak Ben Onu Çok Sevdim izle, Ben Onu Çok Sevdim 17.01.2014 seyret, Ben Onu Çok Sevdim son bölüm tekrarı izle, Ben Onu Çok Sevdim 17 ocak full izle
ben onu çok sevdim

Halkının gözü önünde asılmış bir başvekil…

1950 senesinde, Demokrat Parti hükümetiyle iktidara gelen ve başvekil olan Adnan Menderes’in dönemin çalkantılı süreçlerinde yaşadığı siyaset yolculuğu anlatılıyor. Kore savaşı, Sovyetler tehdidi, Nato’ya giriş süreci ve hükümeti devirmeyi planlayan cunta yapılanmasının su yüzüne çıkmasıyla gittikçe zorlaşan siyasi atmosferin bir panaroması sunuluyor. Çocuklarına ve eşi Berin Menderes’e sonsuz bağlı olan Adnan Menderes’in her türlü zorluğa birlikte göğüs gerdiği ailesi, yakın çalışma arkadaşları ve büyük bir aşka düşeceği Ayhan Aydan anlatılıyor.



Ben Onu Çok Sevdim 17 ocak 2014 izle ATV 17.01.2014

Category:

tivilizyon:
ücretiz televizyon programları tekrarlarını full ve tek parça halinde izleyebileceğiniz bir web sayfası yaptım eğer vidyolarda sıkıntı oluyorsa sayfayı yenileyin yinede görüntü gelmiyorsa vidyo yüklenemiyor demektir.