Ben Efsaneyim 31 Ocak 2014 izle ATV 31.01.2014

31 ocak 2014 Ben Efsaneyim filmi izle, Ben Efsaneyim 31.01.2014 tekrarı izle, Ben Efsaneyim bugünkü bölüm izle, Ben Efsaneyim filmini hd izle
film-izle

Bir adam, bir köpek ve bir kent…

Robert Neville, bir salgın nedeniyle tüm insanların öldüğü, kalanlarınsa mutasyona uğrayıp canavarlaştığı bir ortamda ‘normal’ kalabilen tek insandır. Giderek yalnızlığın getirdiği umutsuzlukla mücadele edemez hale gelen Neville, günün birinde genç bir kadın ve küçük bir çocuğa rastladığında hayatın kendisi için bir anlamı olabileceğini düşünmeye başlar.



Ben Efsaneyim 31 Ocak 2014 izle ATV 31.01.2014

Category:

tivilizyon:
ücretiz televizyon programları tekrarlarını full ve tek parça halinde izleyebileceğiniz bir web sayfası yaptım eğer vidyolarda sıkıntı oluyorsa sayfayı yenileyin yinede görüntü gelmiyorsa vidyo yüklenemiyor demektir.