23 Ocak 2014 Unutma Beni 1206. Bölüm Fragmanı İzle

23 Ocak 2014 Unutma Beni 1206. Bölüm Fragmanı İzle 23.01.2014 - Neler Olacak,Unutma Beni 1206. Bölüm neler olacak neler yaşanacak,Unutma Beni 1206. Bölüm özeti tek parça full izle 23.01.2014,23.01.2014 Unutma Beni 1206. Bölüm fragmanı izle



1206. Bölüm Özeti

Bölüm Tarihi: 23/01/2014

Ali’nin babası Sedat, 5 yıl sonra hapisten çıkmıştır. Sedat’ı kimler, ne için izlemektedir? Ali babasının hapisten çıktığını öğrenecek midir? 
Seda Ali’ye, neden iki ismi olduğunu sorar, Ali Seda’ya kaçak olduğunu, arandığını söyleyecek midir? Zeynep artık geceleri Ali’de kalmaktadır. İlkay bu durum için Türker’i suçlar. İkili arasında neler yaşanacaktır? Türker, İlkay bilgisayarını açtığında neden gerilecektir? 
 İlkay Çiğdem’i görmeye gelir. Nergis yine ne tür bir oyun oynayıp, kendini acındıracaktır? Volkan bugün yeni işine başlayacaktır. Yönetici diye gittiği yerde onu nasıl bir sürpriz beklemektedir? Şerif, Bayram’ın kimliğini kullanarak, Emine’yle evlenme konusunda kararlıdır. 
Yüzükleri almaya gider, nikâh tarihini de almıştır, Hikmet ve Hatice bu durumda ne yapacaklardır?

Son Bölümleri İçin ; http://www.fox.com.tr/Unutma-Beni/bolumler
yazının kaynağı ; http://www.fox.com.tr/Unutma-Beni/

Category:

tivilizyon:
ücretiz televizyon programları tekrarlarını full ve tek parça halinde izleyebileceğiniz bir web sayfası yaptım eğer vidyolarda sıkıntı oluyorsa sayfayı yenileyin yinede görüntü gelmiyorsa vidyo yüklenemiyor demektir.