22 Ocak 2014 Show Tv Yurdum İnsanı İzle

22 Ocak 2014 Show Tv Yurdum İnsanı İzle - Yurdum İnsanı Programı İzle 22.01.2014,alişan çağla şikel yurdum insanı programı son bölüm izle 22.01.2014,22.01.2014 show tv yurdum insanı programı tek parça full izle ,yurdum insanı seçmeleri başvuru yerleri başvuru tarihleri canlı show tv izle

Yurdum İnsanı 22 Ocak 2014 

'YURDUM İNSANI' PAZARTESİ'NDEN İTİBAREN HAFTA İÇİ HER GÜN SHOW TV'DE!

Yapımcılığını C Yapım'ın üstlendiği, kapıları herkese açık tek program 'Yurdum İnsanı'nda beklediğin an geldi!Herkesi şaşırtacak kabiliyetler, gün yüzü görmemiş icatlar, Anadolu insanının tüm doğallığı, ekranların en renkli ikilisi Çağla Şikel ve Alişan'ın sunumuyla "Yurdum İnsanı"nda sizlerle buluşuyor...

Bölgeler kendi içlerinde eğlenerek yarışacak, eğlenerek elenecek ve büyük bir sürpriz isim Çağla Şikel ve Alişan'a eşlik edecek.Necla Ana, Çağla Şikel ve Alişan ile beraber eğlenmeye gelenlere yeri gelecek doğruyu anlatacak yeri gelecek onlara katılacak yeri gelecek analık yapacak.
işte başvuru yeri ve adresleri:
18 - 19 Ocak / İzmir Aksan Otel   11.00 - 20.00
21 - 22  Ocak / Kayseri Park AVM 11.00 - 20.00

Category:

tivilizyon:
ücretiz televizyon programları tekrarlarını full ve tek parça halinde izleyebileceğiniz bir web sayfası yaptım eğer vidyolarda sıkıntı oluyorsa sayfayı yenileyin yinede görüntü gelmiyorsa vidyo yüklenemiyor demektir.